Tekerstore.az saytından çatdırılmavarmı?
Əgər distribütorun çatdırılma xidməti varsa bu barədə sizi məlumatlandıracaq.Əgər distribütorun çatdırılma xidməti yoxdursa, Siz çatdırılmaxidməti təklif edən digər mağazanı seçə bilərsiniz.

Qeyri-iş günləri (şənbə vəya bazar) çatdırılma mümkündürmü?

Bu barədə hər distribütorun özü ilə əlaqəsaxlamanız lazımdır.
Sifarişin çatdırılmasına başlanıldıqdan sonra onun haradaolduğunu necə öyrənmək olar?
Sifarişin çatdırılmasına başlamazdan öncə distribütorun müştəri xidməti üzrə əməkdaşı sifarişin yekun təsdiqi və çatdırılma ünvanını dəqiqləşdirmək üçün müştəri ilə əlaqə saxlayır. Çatdırılmaya məsul əməkdaş isə ünvana yetişməyə 30 dəqiqə qalmış ünvanı dəqiqləşdirmək üçün müştəriyə zəng edir. Sifariş müştəriyə çatanadək o, qeyd olunan zəngləri qəbul etməyə hazır olarsa, sifarişinin harada olduğunu təqib edə bilər. 

Çatdırılma gününü və ünvanını dəyişmək olarmı?

Bumümkündür. Lakin müştəri bunu edəcəyi zaman mütləq distribütorun müştəri xidməti üzrənümayəndəsinə zəng etməli və dəyişiklik barəsində xəbərdar etməlidir.

Sifarişçatdırılıb təhvil verilərkən müştəri nələrə diqqət yetirməlidir?

Sifariş Müştəriyətəhvil verildikdən sonra aşağıdakı məqamlara mütləq diqqət yetirilməlidir:
-Sifariş komplekstasiyasının və onun xarici görünüşünün doğruluğunu yoxlamaq;
-Məhsul və kassa çekinin mövcudluğu;
- Sürücü ilə hesablaşmaq;
- Yarana biləcək hər hansı sual ilə bağlısürücü ilə deyil, distribütorun müştəri xidməti üzrə nümayəndəsi ilə əlaqəsaxlamaq lazımdır.

Diqqət! Sifarişin ləğv edilməsi

Əgər müştəri sifarişi təsdiqedibsə, lakin çatdırılma ərəfəsində hər hansı səbəbdən (telefon sönüb, şəbəkəxidməti xaricindədir və s.) telefon zənglərinə cavab vermirsə, çatdırılmaünvanında heç kim yoxdursa (qapı zənginə heç kim cavab vermir) və ya müştərininverdiyi ünvan yanlışdırsa (həmin adda ev, küçə mövcud deyilsə və s.):
1. Sürücü15 dəqiqə ərzində qeyd olunan ünvanda müştərini gözləyəcək.
2. Distribütorunmüştəri xidməti üzrə nümayəndəsi müştəriyə yoxlama zəngi edəcək.
3. Əgər Müştərinintelefonu 15 dəqiqə ərzində çağrılara cavab verməzsə, distribütorun ofisindənsürücüyə çatdırılma ünvanını tərk etmək barədə göstəriş veriləcək.
4. YekundaMüştərinin Sifarişi ləğv ediləcək.


Servis Xidməti

Saytda yer alan hər bir distribütorun şəxsi servis xidmətləri mövcuddur. Sevis xidmətlərindən (şin montajı, balans və razval) yararlanmaq istəyirsinizsə, təkər sifariş etmək istədiyiniz distribütorun saytda qeyd olunan əlaqə nömrələri ilə əlaqə saxlayıb ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz.